środa, 30 kwietnia 2014

Róż i już




Len kojarzył mi się z kolorem niebieskim, bo jak kwitnie to jego kwiaty są  własnie takie.
Surowe włókno lniane z kolorem szaroburym.
Od teraz jednak len  to róż i już :-)

A z niego  po kilku podejściach różowa torba.
Najpierw miała być zrobiona innym wzorem ,który okazał się bardziej trafiony  na  miętowa koronkę.
W połowie sprułam, potem zaczęłam wrabiać ten róż jako akcent do czarnej torby( czeka na swoją kolej i decyzję czy pozostanie cała czarna  czy nie ).
Nadszedł jednak moment  na  właściwe wykorzystanie .

I oto jest- len, róż i romby:






8 komentarzy:

  1. Piękna , piękna , piękna ! Ja uwiebiam takie "siaty" :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful colour and bag!!!!! ;oD
    xxxxx ale

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba piękna i kolor i wzór. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna letnia torba . I ten kolor- piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde szkoda by mi jej było na zakupy :) W czerwieni lepiej by wyglądała :P Piękna jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i torba i wzór ;-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...