wtorek, 4 lutego 2014

Pani domu ;-)



Od kilku dni pokazywałam Wam na fb jak powstawał.
Pastelowy z sześciokątnych elementów (pierwszy raz robiłam sześciokąty- nie licząc african flower i bardzo mi się spodobała ta forma)

Oto jest! Do kuchni  i na salony ;-)
Szydełkowy fartuch.
Rzadko używam fartucha w kuchni bo zwyczajnie o nim zapominam,myślę, ze teraz to się zmieni.




A gdzie pojawia się coś nowego  tam nie może zabraknąć kota  :-)




Trochę inspiracji  na temat szydełkowych fartuszków znajdziecie też na mojej tablicy na Pinterest



18 komentarzy:

  1. o fartuch na szydełku to bardzo oryginalny pomysł.
    Butki masz sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny jest :)
    No i pomysł świetny, nigdy nie pomyślałabym o szydelkowym fartuchu a tu proszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny pomysł i jak gustownie wygląda Pani domu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pomysl fajowy ! wspanialy fartuszek. A butki sa cudne :) Marta x

    OdpowiedzUsuń
  5. elegancka PANI DOMU ...
    a co do nowości - kot Cię zdradził ;)) -BUTY!

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę :) Jeszcze nie rozpatrywałam szydełkowych elementów w kategorii fartuszka :) bardzo elegancko się prezentuje :) Az strach, że może się zabrudzić jakimiś kuchennymi substancjami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny! W takim fartuszku to bym nawet na podworko chetnie wyszla! Jest piekny!!! i dziekuje za inspiracje :)
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. ja chcę takie buty! i kota... a fartuszka aż szkoda do kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak buty i ja poproszę i kota....a fartuch muszę sobie wydziergać:))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ulala! Piękny faruszek! Ale mnie najbardziej zachwyciły czerwone butki! Jak Dorotka z Oz! Boskie pierwsze zdjęcie!
    Pozdrawiam ciepluchno!
    aga

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł:) fartuszek

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż szkoda fartuszka do kuchni!! Cudny jest!!

    OdpowiedzUsuń
  13. No co tu dużo mówić... super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. your apron is super cute!!!!!
    xxxxxx Ale

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny fartuszek! Świetny pomysł! Gratuluję! Zdjęcia tytułowe też bardzo mi się podoba ;) nowe prawda?

    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy pomysł na fartuszek. Na to bym nie wpadła, może dlatego, że rzadko używam fartucha w kuchni.
    Wyszedł ślicznie, aż go szkoda do kuchni.
    Cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne! mi by było szkoda na fartuszek, bo ja ciapruch jestem i zaraz bym uplamiła...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...